27 Nov 2011

Akhirnya...

Alhamdulillah.... Akhirnya berjaya jugak aku wat blog menjual kain-kain cotton... Ini semua kerana kecintaan aku memakai kain cotton... Semua baju-baju kurung aku semua kain cotton... Aku dah buat blog nie since bulan 9 hari tue tapi tak beli-beli stok... Asalnyer nak fly ke Vietnam bulan 11.... Tapi tak jadi... Lepas tue aku mematikan niat aku nak menjual kain...tah macam mana sbb minat sgt aku dapatkan jugak stok... Idea nak buat blog nie terjadi disebabkan aku tak larat nak angkut kain-kain tue semua... Aku dah setahun gak la jual kain kat opis tue... Alhamdulillah la dapat sambutan... Aku buat sekali ngan tempahan baju sama macam skunk tapi aku dah tukar tukang jahit but kualiti masih sama... Aku akan mencuba untuk menambah koleksi-koleksi dalam blog aku nie... Hope korunk akan support blog aku tue yer kawan-kawan... Sila-silalah melawat... Julita Collection

Terima Kasih

2 comments:

  1. teh bagusnya jual kain tu.....teh kalu tuliskat blog kat teh buat link terus kat blog teh...ne..guna kan pautan...kalu kita buat cacatan..bila kak ita nak klick kat tak boleh...buat tau teh...

    ReplyDelete
  2. Tue la kak... Hehe... Ngah belajar lagi... Nanti saya betulkan pautan tue yea kak... Terima kasih

    ReplyDelete