8 Jan 2013

Pelamin

Hye all,
seperti yang aku cakap semalam... rini aku g butik pengantin tuk book dorang as a vendor aku tuk pelamin, baju dsbgnya.... ermmmm.... rege agak mahal n mmg lebey dari budget aku tapi honestly baju n pelamin die superb cantik.... sangat cantik... RM5k tue hanya dapat 1 kali make up plus baju sanding jer.... belum campur baju nikah tambah lagi n make up nikah pun kena tambah lagi... adessss... sakit pale aku....

Tapi aku tak citer abis lagi lah dengan dorang sbb dorang kata ley cite rege lagi n boleh dapat kurang lagi... tue secara overall yang aku mintak jer lah... hope ley dapat kurang harga.... tue belum lagi aku nak jadi orang pertama pakai baju tue... tambahan RM1k lebey diperlukan... okeh... pening lagi... hahahaha.... aku ada dapat pelamin yang agak murah semua dan berkenan dimata... lebey kurang dalam RM3200 aku dah boleh dapat semua macam RM5k tue tapi baju die cam kurang sket lah... mmg lah aku tak pegi lagi butik die tapi cam kat dalam fb pun cam kurang berkenan.... baju-baju die agak ketinggalan sket berbanding butik yang aku book nie (nak sedapkan hati sebab dah book kan).... butik yang aku maksudkan adalah Surizlan Bridal..... secara jujurnya pendapat aku... dorang punya pelamin mmg up to date... mmg cantik tapi dorang kurang beri penekanan berkenaan baju pengantin berbanding butik yang aku amik nie iaitu Butik Dazzuieena.... ada 2 sebab jer kenapa aku go dengan butik nie.... first, sebab owner butik nie adalah kawan sekolah aku dulu... jadi aku percaya dengan hasil die dan yang kedua mmg dorang punya design pelamin n baju superb cantik... hehehehe... mahal pun redha jer lah jawabnya tapi puas hati harapnya...

Actually aku tak pilih lagi pakej mana yang aku nak... apa yang aku nak... bla... bla... bla... sebab kalau aku pilih sekarang... mana tau di kemudian hari ada lagi yang lagi cantik dan best... lagi satu cara kalau aku nak cut cost... pelamin dari surizlan bridal tapi baju dari dari dazzuieena... eh tah lah... tak decide lagi macam mana... pening... kikikiki... aku kalau boleh tak mau amik asing-asing... senang dari vendor yang sama jer... nanti aku stori mori lagi eh pasal nie dan apa keputusan aku!

No comments:

Post a Comment