12 Jun 2013

Photobooth Props

bosannnn... tak tau nak wat apa... alih-alih teringat nak update blog... kita nak citer sket lah apa lagi yang kita dah wat annnn... ritu aku dah citer pasal bunga pahar... pastue citer pasal door gift... nie aku nak kongsi ngan korang apa lagi yang aku buat... ekceli... aku ske sangat ngan idea photobooth tue... tapi en bakal nie kata jangannnn... membazirrrrr... kalau ikut kan hati aku... banyak menda lagi aku nak buat kat weeding aku nie... nak ada candy buffet... nak ada photobooth... nak ada itu... nak ada ini... tapi semua di cantas oleh si dia... hehehe...

aku ada jumpa tempat nak rental barang-barang photobooth tue dengan harga murah... tapi kena amik kat meru n pasang sendiri la... oklah tue... dari orang pasangkan jadi seribu lebey... tapi korang rental je barang yang korang nak n rasa perlu je... harganya tak sampai pun seribu... ok apa... menda-menda tue dapat memeriahkan weeding tauuuu... tapi sayang... idea ku dihalang oleh orang tersayang... redha jelah... kat mana korang boleh rental... kat cni haaaa... Super Cun Wedding Rental


 cantikkan... very the nice... hehe...

 gerammmm... very shummelll...

 pandangan penuh... ada macam-macam lagi tapi nie photobooh malay vintage...

korang bayangkan lah kalau tetamu yang hadir bergambar kenangan kat cni.... bestnya kan... sangat-sangat meriah weeding korang... yelah kawen nie kan sekali jer.. tak tau lah kalau ada yang niat nak kawen 2 - 3 kali... hahahaha.... di sebabkan aku tak dibenarkan untuk menyewa photobooh gini... aku dengan curi-curinya tetap order photobooh punya props... jadilah dari takdek... hahahaha... tangkap gambar kenangan kat pelamin jerlah dengan photobooth props tue... aku ske menda-menda camnie... nampak sweet n comelll... untuk photobooth props tue aku order dekat Muquera Creative 

owner muquera nie junior aku kat sekolah dlu... tapi rasa cam aku masuk sekolah tue die lak kuar sekolah tue g sekolah lain... hehehehe... sibukkk... nak terangkan gak... hahahah... btw... dia ada buat kad kawen gak... harga yang dia tawarkan pun murah dari orang lain tawarkan... tue yang aku prefer kat die tue... ada macam-macam props lagi... korang pilih je... dia pun boleh buatkan kalau korang ada idea korang sendiri... tak dek masalah...

ble aku dah beli props tue... aku beli sekali button badge tue... murah je aku dapat... kat luar kalau nak dapat murah kena order banyak-banyak... aku just nak 20 je... kalau kat luar tue... kena order 40 baru dapat harga RM 2 lebey... kat die aku beli 20 je dapar RM 2.70.... okay kannnn....

 popular kan props nie...

 yang nie aku cuma amik congratulations dan cute couple je

 yang nie aku cuma amik we're officially married je... hahaha... t pas nikah ley tangkap gambo ngan menda nie... comellll what....

 yang nie aku amik my bestfriend... t kawan rapat aku nak suh dorang pegang menda tue sambil tangkap gambo ngan aku... jgn tak tercapai menda nie je dah la.. hihihi

 aku amik satu set yang nie... hehehe... tuk bakal aku n aku tangkap tyme kami punya outdoor...

 macam nie lah nanti jadinya kat pelamin... ske sangat... cute... perasan.. haha...

button bade yang dibuat... ginilah contohnya...

2 comments:

  1. salam...cantik lah...nk copy softcopy boleh ke? huhuhu
    fanana87@gmail.com
    kalau xkesah la

    ReplyDelete
  2. cantik.

    Berkenan pada props tu

    ReplyDelete