8 Dec 2011

Beruntungnyer saya...

Tadi kat opis ader org sampaikan yang kemungkinan beso tahun nie aku akan ke Pahang, Penang dan Sarawak... Tahun lepas dapat g Melaka, Penang dan Sabah... Tue baru pameran "Jom Masuk U" belum lagi pameran MAPCU dan yg len-len lagi... Yang 3 pameran tue baru untuk bulan 1 - 3 jer... Hehehe...

Selain daripada dapat menyalurkan maklumat pada org ramai terutama pada penduduk kawasan luar bandar... Aku pun dapat cuci-cuci mata secara percuma... Silap-silap boleh pusing satu Malaysia macam En. Saman... Hehehe... Tp dia bukan satu Malaysia jer... Satu dunia kot... Hahaha.... Best... Best... Best... Kalau nak harapkan budget sdiri macam tak sampai-sampai jer... Untung-untung.... Alhamdulillah...

Pada bos... Terima kasih yea bos... Nanti bawak saya lagi... Sayang bos lebey... Hehehe.... Terima kasih sangat- sangat sbb memberikan kepercayaan dan peluang pada saya...

4 comments: