7 Mar 2012

kurus... kurus... kurus.... harus.....

hait.... skunk nie aku agak rajin updated blog... cam best plak conteng-conteng kat cni... ske sgt sbb aku ley baca balik apa yang aku tulis... hehehe.... korang tau tak.... aku dah dekat 2 minggu nie rajin naaaaa g bersenam kat Taman Tasik Titiwangsa... okeh... dah turun 3 kg...

selalu bler permulaan diet dier mmg senang turun tapi korang cayalah... nanti bler dah sebulan mmg payah nak turun sbb tyme tue badan akan tukarkan lemak kepada tenaga... haih... korang tau tak... aku bersenam kat Taman tue bukan petang-petang tau... tapi pepagi buta... kul 4.45pagi aku dah bangun tuk g joging... Al-maklumlah aku nyer opis kat Petaling Jaya... konpem-konpem lah lambat kalau aku bangun lambat...

so far, kaki tak sakit-sakit cuma penat sket larh sbb baru kan... so badan baru nak terima perubahan... dari segi makan... aku tak larh diet xtrim sgt... aku makan macam biasa cuma malam mmg elak makan lgsg... kalau makan nasi pun sikit sangatlah... kadang-kadang rasa cam tak payah makan pun tak per... sbb sikit sgt.. hahaha... kononlarh kan...

setakat nie semangat nak bangun awal n diet tue berkorbar-kobar... hope jgn separuh jalan dah lah yer Teh oiiiii.....hahaha.... tak per... aku wat slow-slow... at least dier akan turun dari tak turun lgsg kan... berbuat sesuatu rasanya lagi elok dari tak buat aper-aper... chaiyok-cyaiyok teh... motivate diri sendiri... nanti aku updated lagi pasal nie... berjaya ker tak berjaya aku mengurangkan berat badan... hahaha... nak state kat cni berapa berat... kang masuk news lak kan sbb berat sgt.. hahaha.... chow!

1 comment:

  1. jommm teh kak pun nak diet jugak nie,...baju dah banyak x muat dah ha3333....ni yg rasa nak kurus badan sikit jenguh nak beli baju baru...

    ReplyDelete