3 Mar 2012

Suka tapi bukan Cinta... Betulkah???

Lama tul rasanya tak wat sesi luahan perasaan dalam blog... hahaha.. kan tujuan utama blog nie diwujudkan adalah nak share apa yang saya rasa.... heeeee.... Neway... wut eh aku nyer latest info... so far tak der aper yang menarik cuma sebulan dua nie saya rasa saya ada sukakan seseorang... hahahhaa... haih... lama tul rasanyer saya tak ske kan seseorang yang berlainan jantina... Nampaknya saya kena akui yang saya skekan dier dan senang biler dier ader bersama...

hahaha... tak tau nak start dari mana but i think its not love but more pada caring kowt... eh3 betul ker or aku yang sajer reka ayat nie... hahahaha... siyesly aku tak pernah terpk pun nak jatuh cinta lagi since cinta terakhir bersama Farid kecundang... bukan apa cuma rasa tak bersedia untuk disakiti sekali lagi.... Tapi aku tergoda dgn kebaikan dan kecaringan yang telah ditunjukkan... kadang-kadang aku pk aku sanggup tukarkan apa yang aku ader skunk tuk dapatkan seorang lelaki yang baik.... tapi tak ley lak kan... hehehe... berangan jer jah oiiii....

Aku mmg hanya nak cari boipren bler aku dah abis stadi n bler aku dah berjaya menguruskan badan... selama nie aku mmg bertahan untuk jgn ske pada sesiapa pun... even, saper pun nak dekat aku tak nak sbb nak elakkan perkara ske or sayang menyayang nie terjadi but saper tahu kan... walaupun dah 2 tahun setengah nie aku berjaya lari tapi kali nie aku surender... yups... aku skekan dier.... ske kerana dier sgt baik dan manja... oh... aku tergoda... aku tergoda terkuciwa.... hahahaha.....

Walaupun dier hanya sayangkan aku sebagai kawan... aku dah cukup rasa bersyukur Allah hantar dier dekat dengan aku... sometime aku rasa dier cam my lucky charm.... ada jugak kawan-kawan yang bertanya kenapa aku ske sgt kat dier.... biarlah aku jer yang tahu kenapa... aku sgt menghargai kehadiran dier walau hanya sebagai kawan... sumpah untung gler saper jadi GF dier....

The best part is aku confess kat dier yang aku ske kat dier... hahahaha... malu gua letak tepi bai... tak kesah larh aper org nak kata janji aku cakap aper aku nak cakap jahhhh oiiiiii.... Bodoh??? tak aku tak rasa bodoh... Eh aku punya ske larh kan... aku yang confess ker kau yang confess nie.... hahaha.... Aku hepi ngan life aku skunk... sekarang tiba masanya tuk berubah... aku pun InssaAllah tak lama lagi nak grad... so, aku mmg agak berusaha tuk kuruskan badan... aku tak nak lah tyme aku konvo nanti gambar tak cantik....takan larh aku hari nie diet esk ley kurus lak kan... konpem makan masa... jadi perlu bermula dari skunk.... bler dier wujud dalam hati aku... aku rasa lebey bersemangat... biarlah aper org nak kata aku syok sdiri ker aper... janji gua hepi... kalau gua sedey lu nak tolong gembirakan ker... TIDAK KAN.... so, just shud up!!!

1 comment:

  1. kak ita suka cite..biarlah kan....bab cinta susah nk cite..apa-pun misi nak kuruskan badan terbaikkkkkkk lah...ramai tingkat kak ita ne tengah buat...kak ita aje yg malas..semoga berjaya...semua sekali ok...

    ReplyDelete