26 Mar 2013

Baju sanding & nikah

susah tul la line tenet nie... cam ghjkahgjkashfajhg.... geram jer.... grrrr... hehehe... okeh meh kita sambung lagi apa yang aku dah buat tuk persiapan kawen nie... semalam aku g jakel kat shah alam tue... since aku mmg selalu membeli kat ctu... aku mmg kenal sorang supervisor kat ctu... walaupun skunk nie mmg dah sale dah kain-kain kat ctu tapi aku still dapat lagi less... kalau tak... mmg lagi mahal la... menarik lah semalam shopping dan aku puas ati dengan pilihan aku... aku rasa aku dah pilih yang paling terbaik tuk aku dan family aku pakai tyme aku kawen nanti... hope... lepas jahit nanti baju nie semua akan lebih menyerlah... InssaAllah...

Baju belah lelaki... memula nak kaler purple light tapi bile g jakel payah naaa cari... kalau ada pun tak cantik... jadi aku amik kaler nie... yang ada corak-corak tue mak n adik pompuan die... yang kain kosong tue nak buat baju melayu tuk ayah n abang bakal saya nie... 


Yang nie pula belah saya... kaler belacan... kaler nie tgh pames kannn... mama saya pun suka... saya lagi lah suka... hehehe.... alang-alang beli tuk satu family... saya pun menyelit sekali... nanti boleh tangkap gambo satu family... same kaler semua... 


Pengapit lelaki dan perempuan... dari kaler nak pink pergi ke kuning... tak kesah lah asalkan yang pakai putih tyme kat pelamin tue pengantin jeeee... 


Haaaa... nie pulak baju sanding dan nikah... semuanya kain kosong yang belum ditampal lace dan dijahit manik lagi... kain kosong jer sepasang dah RM450 yang kaler putih tue... nie nak anto org jahit manik dan lace lagi nie... tak tau la kena baper lagi nie... okeh pening dahhhh...


  
Nie hasil pembelian semalam... nie baru baju kosong... belum lagi dijahit... bla... bla.. bla... mmg bertambah-tambah pening la jadinya... nanti kita story lagi eh baju canner kita nak buat... dah ada idea dah... :)

1 comment:

  1. Membazirnye la habis smpai 3ribu utk bju je..byk lg bnde lain blh gune duit tu..

    ReplyDelete