20 Mar 2013

Hantaran

wah... wah... wah.... aku mmg dah macam menteri dah skunk nie... bz gilos... hehehe.... tapi hepi... bz ngan kije lagi... jadi urusetia meeting and conference tuk tetamu oversea... g pameran lagi... stadi lagi... macam superwomen dah... dah 7 minggu berturut-turut aku ujung minggu aku tak lekat kat umah bermula dengan pameran di Universiti Malaya, Johor, Kedah, Melaka, Serawak, Pulau Pinang dan Kuala Lumpur... minggu nie keluar lagi ke Pahang pula... so total jadi 8 minggu... perghhh... penat tak yah citer la tapi enjoy ngan kije aku...

Walau bz... tapi aku tetap gunakan masa aku dengan sebaik-baiknya.... aku sempat okeh jahit bantal tuk kawan aku nie beri pada gelpren dia... nie haaa... comey tak... aku ada 3 org nak tempah bantal kat aku tapi aku tak berani nak amik lah takut aku bz dan tak sempat nak buat... kesian kalau dah berjanji tapi tak boleh tepati... jadi baik aku tak terima tapi kalau lepas abis stadi nie dorang still nak lagi... aku boleh pertimbangkan nak tolong buat... hehehe....


Bukan tue aje... Aku ada buat tambahan gak kat baju aku... Hihi... Mcm nie... simple tapi ramai kata nice... ok lah dari baju lama tue kosong je... sedap sket mata memandang kat baju tue skunk... nampak cam baju baru.... hehehe....

Plus aku dah beli dah hantaran perfume aku... Rasa cam aku dah berbelanja wisely da... Aku beli 3 perfume tue then percuma beg travel tue... Semua beso2... Best gak la... Hihi... yang dua kat atas tue aku punya then yang gambo sebelah beg tue cik abang aku punya... disebabkan aku pun rajen kumpul perfume... last2 tuk aku kawen nie aku amik perfume yang tak baper nak glamer sbb yang len2 tue kebanyakan nye aku dah ada... cam gucci... armani... issey miyake... salvatore ferragamo... so akhirnya aku pilih CK nie ngan nine west... jadilah dari takdek annnn....

Aku ngah pk nak beli apa lagi tuk hantaran... Beli sikit2 lelama jadi bukit... Kikiki... Skunk nie menda terbaru aku buat ialah nak tampal lace kat baju aku nie haaa... Nanti klau aku buat pape lagi.. Aku cite kat korang lagi eh... Peace!







No comments:

Post a Comment