9 Jun 2013

Mengurangkan berat badan!

Hadoiiiii.... Lagi 4 bln nak kawennnn... Baju semua tak pilih n tak buat lagi sebab badan macam tong... Dah tau badan macam tong... Makan tetap makan... Kesedaran ada tapi tak seiring dengan perbuatan... Ekceli... Aku patutnya start program diet since bulan 4 ritu... Duit aku dah laburkan RM 860 untuk beli Herbalife... Tapi beli je... Pakai seminggu... Turun 2kg pastue aku berenti n sampai la nie tak start balik... Makan tak hengat... Pastue merungut gemokkkkk!

Takpelah... Ada lagi masa nie nak turun berat... Tak banyak sikit pun jadilah... Dlu sebulan setengah ley turun 16kg... Adakah aku boleh buat sesuatu tuk berat aku dlm 4 bln nie... Aku cuba je lah buat yg terbaik... Dlu ley turun banyak camtue sbb setiap pagi tanpa tinggal aku g joging or jalan kaki kat titiwangsa... La nie kununnya nak g gym lak kat opis aku... Boley la... Asal buat dr tak buat langsung... Produk herbalife pun ada lagi... So... Ley guna balik...

Nak rajenkan diri berpuasa setiap hari isnin dan khamis... Harapnya ada lah perubahan dalam 4 bulan nie... Komited dan tekad tue kena tanam dalam diri... Ble rasa nak makan jeeee... Kena lah aku kenang nak nampak cantik di hari bahagia... Nasiblah teh... Sape suh makan tak nak ingat... La nie dah naik berat... Tanggung la sdiri... Kikiki... All the best!

No comments:

Post a Comment